Xade Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 girder, du KAN inte veta, det kan ingen. Men det är mycket liten chans att man kan vara liten. Tror du ens trailern visar 1% av spelet? Bara för att det inte är med i trailern betyder inte det att man inte kan vara liten. Men det är mycket liten chans att man kan vara liten, det hör inte in i storyn. Men man kan aldrig vara 100% säker innan man spelat det.
Tox Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Skrivet 5 Juni 2006 Man kan inte vara liten. Det står att i Twilight Princess får man möta den vuxna Link. Föresten, vad är det för kul att vara liten? Att bara kunna kasta boomerang och skuta med en slangbella, kul... <_<
paragonX9 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Skrivet 5 Juni 2006 Trailers brukar inte ta med exakt allting i spelet. exakt det tar aldrig med allt om spelen bara handlingen eller sånt men jag vet att man inte kan vara liten jag har varit i japan på semester i för en vecka sen å där såg jag spelets hanling man kan inte vara LITEN (det är sant jag kan skicka en bild på när jag var där på nästa inlägg
Rekommendera inlägg