Snookis Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 jag skulle vilja ha en guide vad ja skka göra för att hitta melari på mount crenel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Har du köpt burken av det där lilla rot monstret? Han finns nedanför stegen som du har gott förbi. Där ska du spränga med bomber. Sen när du har köpt den så ska du använda den och ta vatten i den. Sen häller du den på växten så växer den. Sen ska upåt och ta den där gröna bönan och slänga den i ett hål när du är minich (minich stenen finns under dammet) sen ska du gå tillbaka och spränga i det där bärget (mellan där dom två trä plankorna) sen går du upp och så gör du dig till minich och tar grönt vatten sen går du tillbaka och häller det på den gröna bönan så växer den sen ska du ta dig till 2temple men innan det måste du köpa bomerang! Den är svin dyr! Den kostar 300 rupies. Tips! Sammla på mullvadarna och när du slår ner dem låt en leva hela tiden. när du har köpt den så ska du tillbaka till mount crenel. Och när du har kommit en bit så ser du varför du behöver bomerangen. Sen ska du ta dig till där man ska vara minich och komma till en gruva där dem andra minicharna hackar. Sen ska du ge broken picori sword till melari. Sen släpper minichen som står vid utvägen in dig. Gör dig stor och gå in i 2temple! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 bra guide och 100%rätt också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Okej tack för hjälpen :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 tack så mycket! (Jag har klarat spelet på alla tre filerna) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 tack så mycket! (Jag har klarat spelet på alla tre filerna) :lol: Har du alla hjärtbitarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vaoen Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 hur kommer man till rot snubben??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
åäö Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 (redigerat) Har du köpt burken av det där lilla rot monstret? Han finns nedanför stegen som du har gott förbi. Där ska du spränga med bomber. Sen när du har köpt den så ska du använda den och ta vatten i den. Sen häller du den på växten så växer den. Sen ska upåt och ta den där gröna bönan och slänga den i ett hål när du är minich (minich stenen finns under dammet) sen ska du gå tillbaka och spränga i det där bärget (mellan där dom två trä plankorna) sen går du upp och så gör du dig till minich och tar grönt vatten sen går du tillbaka och häller det på den gröna bönan så växer den sen ska du ta dig till 2temple men innan det måste du köpa bomerang! Den är svin dyr! Den kostar 300 rupies. Tips! Sammla på mullvadarna och när du slår ner dem låt en leva hela tiden. när du har köpt den så ska du tillbaka till mount crenel. Och när du har kommit en bit så ser du varför du behöver bomerangen. Sen ska du ta dig till där man ska vara minich och komma till en gruva där dem andra minicharna hackar. Sen ska du ge broken picori sword till melari. Sen släpper minichen som står vid utvägen in dig. Gör dig stor och gå in i 2temple! :) vad liger den där växten Redigerat 23 Juni 2006 av åäö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav_fuska Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 tack så mycket! (Jag har klarat spelet på alla tre filerna) :lol: jag är i vaatis slott hur kan jag klara det jag har räddat kungen vad ska jag jöra???? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 tack så mycket! (Jag har klarat spelet på alla tre filerna) :lol: Öh? Kungen? Har du mött Vaati? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg