Amaeli Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 När jag omformaterade datorn så blev det något konstigt. När jag startade den förut så fick jag välja mellan 2 olika windows den gamla och den nya, jag fick då rådet att omformatera igen och vad händer då? JO jag har nu istälet 3 stycken att välja mellan. Det tar upp väldigt mycket plats på datorn och jag vet inte vad jag ska göra SNÄLLA HJÄLP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 När jag omformaterade datorn så blev det något konstigt. När jag startade den förut så fick jag välja mellan 2 olika windows den gamla och den nya, jag fick då rådet att omformatera igen och vad händer då? JO jag har nu istälet 3 stycken att välja mellan. Det tar upp väldigt mycket plats på datorn och jag vet inte vad jag ska göra SNÄLLA HJÄLP!! gör så att du formartera om datorn igen men innan du installerar windows så tar du bort dom andra...gjorde samma misstag oxå när jag installerade om datorn förra gången...om du använder en "Recoveryskiva" så brukar det vara ganska enkelt...Lycka till :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Fågan är besvarad! Tråden kan låsas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.