Nallen Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Du kan ladda ner wow..installera och sedan bara köpa ett game card..det står ju ; This pre-paid Game Card can be used immediatley with a new or existing World of Warcraft account..så fixa card och låna spelet av din kompis istället :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 men hur ska hanns kompis kunna spela sen då <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 men hur ska hanns kompis kunna spela sen då <_< Men asså de automatiskt crack...så man needar ingen skiva efter att du har installerat de endå så .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Han behöver ju Cd Keyn från fodralet till att fixa sin egna account ärt hjärna. Jag menar inget illa med ärt hjärna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Han behöver ju Cd Keyn från fodralet till att fixa sin egna account ärt hjärna. Jag menar inget illa med ärt hjärna :) Nej..det är inget cd key i fodralet smartass (no offence) Koden inutti är koden TILL ETT NYTT ACC! inte till att installera wow..snälla sluta nooba dig.. LÅna spelet..installera..köp game card..så känaru typ 250 kr...för de kostar 300 kr + för spelet + att du får 1 månad .. men me kortet så fixaru 2 månader till mindre en kostnaden på spelet..som sagt..CAN BE USED WITH EXISTING(acc som redan finns) OR A NEW ONE(ett nytt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Han behöver ju Cd Keyn från fodralet till att fixa sin egna account ärt hjärna. Jag menar inget illa med ärt hjärna :) Lite off-topic, men, du gillar att skriva med stora bokstäver, va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Han behöver ju Cd Keyn från fodralet till att fixa sin egna account ärt hjärna. Jag menar inget illa med ärt hjärna :) det är så noobsen ser..för dom frågar typ en fråga man just svarar på .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Han behöver ju Cd Keyn från fodralet till att fixa sin egna account ärt hjärna. Jag menar inget illa med ärt hjärna :) Du är bara så lol. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Han behöver ju Cd Keyn från fodralet till att fixa sin egna account ärt hjärna. Jag menar inget illa med ärt hjärna :) Aa vet :D Älskar dig oxo ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Nallen, alltså du fattar inget?????!!!!! Hur ffs ska han/hon få tag på sin egna konto om han installerar spelet på sin dator. Han/Hon har ju ingen egen kod till sin egna account som den vill ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Han behöver ju Cd Keyn från fodralet till att fixa sin egna account ärt hjärna. Jag menar inget illa med ärt hjärna :) Det var det dummaste jag hört på länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 ASSÅ ,, man installerar spelet.lånar av kompis eller nått..Sen köper man ett prepaid gamecard...går in på wow-europe.com/en/ , Creatar ett nytt acc..så loggaru in på wow bara..f*n hur svårt ere...-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg