Hoppa till innehåll

Bilder

Gäst Fuskaren

Rekommendera inlägg

Gäst Fuskaren

Varför får man inte ha bilder i signaturen? Fuska.se forumet måste vara det ända stället där man inte få ha bild i sin signatur. VAD E DET FÖR NÅN SJUK REGEL??? Signaturen är till för att ha bilder m.m kanske inte för stora då ra men man ska väll f*n få ha bilder :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför får man inte ha bilder i signaturen? Fuska.se forumet måste vara det ända stället där man inte få ha bild i sin signatur. VAD E DET FÖR NÅN SJUK REGEL??? Signaturen är till för att ha bilder m.m kanske inte för stora då ra men man ska väll f*n få ha bilder :angry:

:D HAHAHA, tycker synd om dig som tycker det är en SJUK REGEL att man inte får ha bilder i signaturen... Skall inte alla få ha en liten ljudtruddelutt spelandes också i sin signatur....

Nädu, i ett DISKUSSIONSFORUM måste vara bättre att använda allt användbart utrymme till att SKRIVA TEXT... Fast det är klart det hade ju vart "JÄTTE"-kul om jag fått ha en bild som tog upp kraft från sidan... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fuskaren

Du nu komme du men SPAM.

Det fins flera sidor som man får ha bilder T.EX. Callofduty.se Där får man ha bilder på sin signarus och det har inte segat upp deras sida. Om det segar upp den här sidan så tycker jag att dom borde skafa sig en bätre jag sticker från dena skit sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du nu komme du men SPAM.

Det fins flera sidor som man får ha bilder T.EX. Callofduty.se Där får man ha bilder på sin signarus och det har inte segat upp deras sida. Om det segar upp den här sidan så tycker jag att dom borde skafa sig en bätre jag sticker från dena skit sida.

Men stick då vi kommer inte att sakna dig. Och det skulle bli segare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...