Hoppa till innehåll

Moderatorerna!


Gäst newnameguy
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Radicus

Jag tycker jag har kommit in i fuska.se rätt snabbt.

 

Att jag säger att jag har lärt mig mycket om fuska.se "rätt snabbt" på en månad, är det verkligen skumt?

Bara för jag är en nykomling, kan jag inte lära mig saker.

Bara för jag är ny medlem, så förstår jag inte lika mycket detaljer om fuska.se som ni veteraner vet.

Bara för jag verkligen gillar ett forum extremt mycket fastän jag är nykomling,

Är jag inte lika mycket värd då som ni moderatorer?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 95
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det behövs inga fler moderatoer. Det är omöjligt för moderatorerna att ta bort alla inlägg (sällan dom tar bort något känns det som) och låsa alla trådar.

 

Om forumet ska bli bättre behöver vi medlemmar bli duktigare...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker Jag tycker jag har kommit in i fuska.se rätt snabbt.

Jag förstår reglerna rätt mycket, kan kommunicera med andra och har fördelar i livet jag kan använda här.

* MeM, du blev väl nyligen moderator, tycker du har förändrats från den vanliga Mellanmjölk till en ny gestalt/skepnad : en värdig moderator!

 

Varför jämför du dig med oss moderatorer?

 

Och det jag menade på var att du, "nykomling som är fett imba", blev medlem på sidan för knappt en månad sen, visste hur pass mkt MeM har utvecklats och hur värdig moderator han är, DÅ han har vart inaktiv i över en månad eftersom han har bytt internetleverantör och har en brud m.m.

 

Så det jag menade var inte att du var helt inkompetent, utan mer att du kanske hade en dubbelanvändare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Moderatorerna gör ett utmärkt jobb med fuska.se.

 

* FuzioN, ett vackert citat. (gråter...)

 

Vissa gör det, men inte alla. Hur kan admin acceptera att en moderator inte är inne på en vecka?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FuzioN: Jo jag vet att jag har nästan 5 varningar. Men likväl har jag förtjänat dom :P, och jag vill ha kvar dom lite för att visa att man faktiskt kan bli moderator, även om man har varningar.

 

Hoho jaja. Och de sista fem gav du dig själv, av total onödighet. -_-

 

Jag är här varje dag faktiskt. Men jag tar paus från moddandet till och från. Det blir för mkt ibland ärligt talat. Ge oss lite andrum tamehfan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

*Ragnarök, För antagligen handlar denna tråd just om moderatorer.

 

Är det inte positivt att han har skaffat sig en ny brud, han kanske blev mer "mogen". (Jag har inte sagt att han aldrig varit mogen)

Är det inte positivt heller att han har bytt internet-leverantör, han kanske fått snabbare connection till internet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker Jag tycker jag har kommit in i fuska.se rätt snabbt.

Jag förstår reglerna rätt mycket, kan kommunicera med andra och har fördelar i livet jag kan använda här.

* MeM, du blev väl nyligen moderator, tycker du har förändrats från den vanliga Mellanmjölk till en ny gestalt/skepnad : en värdig moderator!

 

Ser inte moderatorerna ip nummret under på användarna (någonstans till höger om inlägg man har skrivit brukar det väll stå ) Det borde hur som helst inte vara så svårt att kolla ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Moderaterna har liv precis som er alla andra.

 

Admin har inte sagt att man måste vara 24 timmar inne på fuska.se och kolla igenom onödiga trådar osv.

 

Vill ni göra forumet bättre. Anmäl så kan ni lita på att tråden har blivit checkad av en mod.

 

Men finns en massa personer som smörjar framför bla mods&admin.

 

Och att vara mod betyder inte att man är värdare än en nykomling.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser inte moderatorerna ip nummret under på användarna (någonstans till höger om inlägg man har skrivit brukar det väll stå ) Det borde hur som helst inte vara så svårt att kolla ?

 

Jo, men man kan ha dynamisk IP som ändras varje gång man startar om datorn...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni moderatorer gör ett väldigt bra jobb här på Fuska.se precis som jag sagt uttalat mig tidigare.

Dock så tycker jag fortfarande att man borde tillsätta 2-3 nya moderatorer som är mer aktivare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...