Hoppa till innehåll

Moderatorerna!


Gäst newnameguy
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst newnameguy

Jag har sett en MASSA inlägg och trådar som bryter mot massa regler.

Och nej då dessa inlägg och trådar finns kvar i snart 2 veckor, trots att jag anmäler varenda inlägg eller tråd som bryter mot någon regler så tas det ej bort. Och de nya användarna brukar inte ens bli varnade när de gör 3 stycken onödiga trådar! Grejen är att de inte läser reglerna i avtalet. Om de läser reglerna som de ska, då tycker jag att de borde veta reglerna lika bra som en vanlig medlem.

 

Så det jag säger är...

 

Moderatorerna får skärpa sig! Och om de inte har tid får Admin skaffa nya ;)

Srry, men jag vill inte peka ut någon. Men när det ligger en massa Reglerbrytar trådar i allmäntforumet (som jag anmält för 1 vecka sen) så sitter vissa modds i Oztown och leker! Klart man får ha kul, men efter sina plikter. Och det är modratorernas plikt att göra detta jobb...

Redigerat av Potatisen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 95
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Sandkaka

*Suck* ännu en fjäskare!

Nej, det är inte moderatoternas "jobb", de har ett liv precis som du (hoppas jag).

De gör så gott de kan, och självklart ska de få ha kul i gruppforum som vi andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Jag har ett liv, det har modds med. De sa ja till moddförfrågan från admin, darför de får ta och rensa forumet innan de har kul där! Och som jag sa, för lite modds? Admin får anställa nya...

Redigerat av Potatisen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Moderatorerna har som sagt ett annat liv än att sitta och leka dagismammor åt medlemmar som inte sköter sin plikt och bryter mot regler.

Nu är det sommar och man kanske får se mer eller mindre av Moderatorerna här på forumet.

 

Dock så tycker jag att Admin borde skaffa 2-3 nya Moderatorer som är aktiva nästan varje dag, som är seriösa och vågar säga ifrån sig om någon bryter mot en regel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Moderatorerna har som sagt ett annat liv än att sitta och leka dagismammor åt medlemmar som inte sköter sin plikt och bryter mot regler.

Nu är det sommar och man kanske får se mer eller mindre av Moderatorerna här på forumet.

 

Dock så tycker jag att Admin borde skaffa 2-3 nya Moderatorer som är aktiva nästan varje dag, som är seriösa och vågar säga ifrån sig om någon bryter mot en regel.

 

Jag håller med dig till 90%, grejen är att jag ser modds LEKA i Oztown, och inte låsa dessa 243 onödiga trådar som är anmälda för 1 vecka sen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt, Moderatorer ska få ha lika mycket kul i Gruppforum precis som vi andra "vanliga" medlemmar har.

Dock så tycker jag ändå att de borde se över forumet oftare och låsa trådar.

Om detta inte sker så tycker jag verkligen att Admin borde insätta 3 nya Moderatorer som sköter forumet och hjälper Moderatorerna med deras jobb.

 

Detta forum är på gränsen till ett spamforum då VÄLDIGT många medlemmar bryter mot reglerna.

Så att ge en Mod-Bricka till flera personer skulle rensa forumet spaminlägg, forutsatt att de är aktiva förståss.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandkaka

Men, ännu en gång! De har lika mycket rätt som du och jag att vara i Oztown och ha kul.

 

Edit: Skuggan hann före mig :\

Redigerat av ScrapCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Men, ännu en gång! De har lika mycket rätt som du och jag att vara i Oztown och ha kul.

 

Edit: Skuggan hann före mig :\

 

Klart de har, men när foumet är nerspammat med §1.11 trådar så tycker jag att de ska göra något åt det och inte gå te Oztown och leka <_< De sa ju ja när admin frågade dom om de ville blir modds, darför får de nu ta ansvar för sina svar och rensa forumet så medlemmarna blir nöjda.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt så är det inte något vi kan göra åt detta utan det är väl upp till Admin att bestämma om han vill ge ut mer Mod-Brickor.

 

Dock så tycker jag inte att Admin loggar in så mycket och därför kanske itne han ser denna tråd.

Någon kanske kan skicka ett PM?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sett en MASSA inlägg och trådar som bryter mot massa regler.

Och nej då dessa inlägg och trådar finns kvar i snart 2 veckor, trots att jag anmäler varenda inlägg eller tråd som bryter mot någon regler så tas det ej bort. Och de nya användarna brukar inte ens bli varnade när de gör 3 stycken onödiga trådar! Grejen är att de inte läser reglerna i avtalet. Om de läser reglerna som de ska, då tycker jag att de borde veta reglerna lika bra som en vanlig medlem.

 

Så det jag säger är...

 

Moderatorerna får skärpa sig! Och om de inte har tid får Admin skaffa nya ;)

Srry, men jag vill inte peka ut någon. Men när det ligger en massa Reglerbrytar trådar i allmäntforumet (som jag anmält för 1 vecka sen) så sitter vissa modds i Oztown och leker! Klart man får ha kul, men efter sina plikter. Och det är modratorernas plikt att göra detta jobb...

 

Jag håller med på allt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...