Det behövs inte fler moderatorer.
I den medelmåttliga arbetsdagen för en moderator och den dagen då fuska.se rullar på som vanligt, läses din anmälning inom 2-3 timmar, Max. Vilket förutsätter att du inte anmäler klockan 04.00 på, men den sammadragningen hoppas jag du förstod själv.
Om ni skulle ta och hassla på fläsket, medlemmar, och sluta att förklara vad som inte fungerar. Ni skulle, likaväl som jag, skapa en framtid för fuska.se. Det gör man inte genom att berätta vad som är fel. Livet handlar om att ta ansvar och initiativ, iallafall i senare ålder. Jag hoppas att ni en dag kommer att förstå, även fast jag tycker att de flesta på den här sidan redan borde kunna ta ansvar & initiativ.
Allting handlar om en prestation, och i detta sammanhanget tolkar jag inte denna tråd som en prestation. Visst, det var en prestation i att ta sig "modighet" och ork att skriva ner skiten, men med en ungefärlig energi och hjärncellskreativitet som att sabotera en Happy Mealförpackning, se på Lattjo Lajban, tappa en ostskiva, repa en DVD-skiva med naglar, eller kanske öppna ett skal från en pistagenöt.
Ni måste ta steget längre. En fjutt räknas knappt. Fuska.se fungerar inte som en fotbollsplan, eller kanske ett matteprov. Där är det tanken som räknas, men det är det inte här. Här är det prestation rakt av. Ni måste ådstakomma nånting, även om eran tanke är hur god som helst!
Jag förstår vad ni menar, men jag håller likaväl med om att det inte är sant.
Dessa diskussionerna är bara onödiga, och jag vill få er att löpa den extra metern.
Att skapa trådar där man försöker förklara saker håller inte. Bara så ni vet.
Ni ska aldrig vara stolta över det ni gjort, förns ni dragit strået enda från stacken. Och ni ska inte dra strået från stacken, om ni vet att ni kommer att kunna vara stolta.
En sån här uppmaning som ni skrivet kan ni inte bli stolta över.
Jag kan vara det, eftersom jag gör en prestation. Jag håller nere er, men ni förklarar bara samma, gamla sömngiftssaga som så många gånger tidigare.
Det är ingen extrameter, det är ingen verkstad.
Kommentera gärna mitt inlägg, men säg inte att du vill bli moderator.