Gäst Kannibalgäddan Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (redigerat) gillar ni bandet system of a down??jag tycker dom e asbra! :P Atwa,War!,snowblind.stop the world,chop suey,toxicity,sugar,fuck the system.osv.osvdom låtarna e jätte bra!!!! :P :P :D Redigerat 5 Februari 2004 av Kannibalgäddan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 tycker dom e jobbiga, dom spelar dom hela tiden i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Chop Suey är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Chop Suey är bäst! jag håller med dig dom rockar specielt Chop Suey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag tycker dom e ganska bra :P sett några konserter hos min kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Inte att förglöma Deer Dance ;O. Den är BÄST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 system of a down är kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 SoaD är rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 japp dom flesta e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.