Gäst Keyser_Soze Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 1. så fort jag ska spela något eller kolla på film på datorn så får jag upp "wmplayer.exe har stött på ett problem och måste avslutas" har kört virusprog, ad aware, tuneup och rensat temp.. 2. färgerna på min bootscreen är förvrängda..hur fixar man det? ni vet när man startar datorn och det är windows logga och det laddar en lite fjung där nere.. tacksam för hjälp.. Citera
Vitdom Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) Pröva "systemåtrerställa" datorn till en tidpunkt när det inte var så. Tror att det ska fungera! Redigerat 2 Juni 2006 av Vitdom Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) formaterade för 3 dagar sedan.. men tas alla program jag har instalerat bort då? Redigerat 2 Juni 2006 av monkey Citera
Hammmar Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) .................../\ ...................|| Edit: Svar till | inte om du gör en systemåterställning... Redigerat 2 Juni 2006 av TAcklaren Citera
Vitdom Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 formaterade för 3 dagar sedan.. men tas alla program jag har instalerat bort då? Då kan det vara fel på din Operativ system skiva.. Ring till din leverantör och be dem om att få en ny. Det är gratis.. Iallafal hos Fujitsu simens ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.