Salt-Popcorn Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Hejsan!! vet non här ett bra Hunting place för en combat lvl 19??? plzz kom med Förslag.. ps.. Inga "Moste va member"ställen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Hejsan!! vet non här ett bra Hunting place för en combat lvl 19??? plzz kom med Förslag.. ps.. Inga "Moste va member"ställen.. Några frågor 1:vilket vapen har du 2:vilken armour har du 3:hur många hp har du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 lvl 19.. Hmm, skulle seja goblin village.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 lol, jag skulle säga lvl 82 lesser demons i karamja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Hejsan!! vet non här ett bra Hunting place för en combat lvl 19??? plzz kom med Förslag.. ps.. Inga "Moste va member"ställen.. 1:Black Long Sword.. 2:Mithril Plate armor. 3:20hp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Goblin Village, som jag sa från början.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Goblin Village är ett jäkligt bra ställe för att träna upp sig. Jag träna up Range, Attack, Aggressive och Defense till 40 där. (vet inte om skillsen heter just så men ni fattar vad jag menar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Allt utom aggressive va rätt tror jag ^^ Det ska va strenght :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Allt utom aggressive va rätt tror jag ^^ Det ska va strenght :P okej, de va ett tag sen jag spela :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 När jag spelade rs på min lv 70 så var jag alltid i karamja, wildy och dödade lesser demons och greater demons. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Han är i lvl 19! Inte i lvl 70, om han hade varit det hade han nog klarat av sina killing places själv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 exakt, och om han var level 70 så skulle det väl inte stå att han är level 17 eller?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg