Zlayer Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Static, sluta spamma sönder tråden! Du har skrivit flera inlägg i denna tråden där du skrivit att det är n00bigt att cheata osv. Rent ut sagt, STFU och skaffa dig ett svenskt tangentbord! aven en steamban po er skulle inte vara fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 jag säger: fuska bara på men skyll er själva om ni blir steambannade men oftast ser ingen admin en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 NAbb jag har ett svenskt tangentbord men jag bor delvis i england so jag har engelska configen installerad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 stantic vissa vill fuska bara för det måste man inte vara noob! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 nej, istället är de folk som förstör spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Static är du verkligen 16? Med det där beteendet så klassas du som en 10 åring. Att f*n komma med onödiga kommentarer till folk som vill ha cheat i en cheat sida är verkligen omoget. Låt dem fråga. Det är inte ditt liv. Du kan inte styra över någons vilja. Och jag vill bara siga dig en grej. Sluta med ordet ''noob'' innan du fattar vad vi menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Precis! static! En noob är ett annat ord för Newbie så bara för att man fuskar så beöver man inte vara det!? Jag tillexempel testade att fuska förut... det var ganska roligt! Men jag e ingen noob! jag e mycket bra på cs!(utan fusk) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Jag hoppas kaktus-killen får en varning till... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Ja, som jag redan har sagt i ett annat inlägg är det Kaktus-Killen och Static mot typ resten av medlemmarna på fuska.se. Jag hoppas att dem permbannar Static och Kaktus-Killen så vi slipper dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 (redigerat) HAHA om man fuskar so ar det ett ackta tecken po att man ar noob. Man fuskar ju for att man e for kass och inte klarar av spel iden. Jag vet att ni sjalva forstor att jag har ratt. Men inte vogar saga det for att ni ar redda att de andra inte tycker samma sak. Men ta det lungt jag forstor er ;) Redigerat 23 Juni 2006 av Static Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Ahahahahahah, jag håller inte med dig Static till 0.0000001% ens. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Static, du vet själv att man inte är en "noob" för att man hackar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg