Oddset Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Jim Carrey är kul. Mina jag och Irene är den bästa filmen, lungt. :P Såg den igår. Rowan Atkinson är också ganska kul. Från exempelvis, Johnny English. Och Robert Gustavsson. Han är också svinkul. Som Greger tex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Johan i min klass! Han är asrolig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 lätt val. Jag håller med dig.skälvklart är Jag roligast. :P :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 min mamma :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jim Carrey Will Smith Martin Lawrence Dave Chapelle Kanske har glömt nån. Det finns många roliga personer här i världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 fam.simpson Rowan atikson,min pappa,john cleese och hela monthy phyton-gänget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) Rowan Atkinson,Jim Carrey,Will Smith, Martin Lawrence,Jay Leno, finns för många jag orkar inte skriva alla Redigerat 6 Juni 2006 av Anden34 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Little Britain Killarna:soooooooo jevla roliga. Jim Carrey:Bruce den allmektige e soooooo rolig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 John Cleese Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Vem är John Cleese? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Vem är John Cleese? Han som var med i Pang I Bygget och Monthy Python Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Vem är John Cleese? här har ni honom i full aktion i pang i bygget (hysteriskt rolig) http://212.84.179.117/i/John%20Cleese.jpg och här som Q i james bond http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/t...John_Cleese.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg