Putside Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) Läste en recension av Rockstars nya "Table Tennis" som är en Pingisspel till XBOX 360. Det fick höga betyg (8/10) för sin spelbarhet och det Suveräna spelsystemet, bra Live-stöd, varierade spelare, realistiskt, och långa hållbarhet. Själv tycker jag att det var lite underligt att det kända företaget ny har hittat en ny spelgenre ist för våld och vapen ( även om jag är ett stort fàn av GTA) Och just att de valde att göra ett Pingisspel, ett spel som inte känns så riktigt "spelbart på maskin" så att säga. Priset ligger också på hundralappen billigare än andra spel till nya x-lådan. Men vad säger ni som har X360, är det nått ni kommer att införskaffa ? Lockar det ? [EDIT] Denna kanske bör flyttas till Xbox 360-forumet Redigerat 3 Juni 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. White Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 jadå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Klart att det lockar. Racketspel är roliga att spela på tvspel. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) Tufftuff. För alla som anmäler detta inlägg vill jag bara säga att jag flyttade det... -.- Redigerat 5 Juni 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.