flygon Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) Skulle behöva lite hjälp... Ska bilda en klan, vill nån vara med? Den är för lvl 30+ och du ska helst inte vara högre än 40... :meddum: Redigerat 6 Juni 2006 av flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Ser ut som om du inte vill ha kämpisar i din klan... Går dåligt då om ni ska ut i wildy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 kanske, är på level 28 just nu men jag kan ju alltid träna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 jaha, så du vill att jag ska gå ut i Wildy med level 50+ lr?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 jaha, så du vill att jag ska gå ut i Wildy med level 50+ lr?! Japp jag kan vara med jag e lv 64 lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 jaha, en level 32 ska ut i wildy med 50+. hurra för mig som kommer stt bli dödad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 jaha, en level 32 ska ut i wildy med 50+. hurra för mig som kommer stt bli dödad! Skojade bara.Men vet du vad trena till hogre lv och gor en klan sen eftersom jag tror inte non vill ha en klan med en ledare po lv 32. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) asså.... meningen är att det ska bli lättare att levla... men jag ska ge bort min acc så det blir ingen klan iaf.... Redigerat 7 Juni 2006 av flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg