Gäst Dark_Zebra Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Du Viko550 kan du skriva vad dom andra äggen hur många steg man behöver för att kläcka äggen(hoppas du fattar vad jag menar). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 asså jag vet inga mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Nähä synd*gråter* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Nähä synd*gråter* vilken pokemon undrar du om?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Det var bara så jag fick veta att dom andra stegen till att kläcka ut en pokémon i ett ägg...PS näst sista inlägget sen är jag mini fuskare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Izze Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Hur får man shedinja ur ett ägg? Ska man lägga in en ninjask eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Bra guide viko550, var hittar du all den här snillrika informationen egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Bra guide viko550, var hittar du all den här snillrika informationen egentligen? Serebii.net finns allt om pokemon , ;) Bra guide! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 och Psypokes har också bra! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Hur får man shedinja ur ett ägg? Ska man lägga in en ninjask eller? När man utväcklar Nincanda ska man ha ledigt i sitt Team så kommer du både få Ninjask och Shedinja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softies Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 hur många steg är det för trecko? skriv om du vet :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Bra.. men.. hade säkerligen blivit klistrad om alla hade stått där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg