Hoppa till innehåll

Första The Sims..


snuvan
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst final

du ska trycka på ctrl + alt gr och skift samtidigt och då kommer en rutta upp i vänstra hörnet då skriver du i klapaucius så får du 1000kronor

ps.om du vill ha mer pengar på samma gång skriv då efter ;!;!;!;! så får du mer pengar :cool: :gitarr: :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du ska trycka på ctrl + alt gr och skift samtidigt och då kommer en rutta upp i vänstra hörnet då skriver du i klapaucius så får du 1000kronor

ps.om du vill ha mer pengar på samma gång skriv då efter ;!;!;!;! så får du mer pengar  :cool:  :gitarr:  :)

 

Vet du hur man kan få upp "rutan för fusk" på the sims 2?? :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! jag har nydligen köpt ett the sims spel nummer 1, men de går inte att fuska.. hur ska jag göra då?  :(  tacksam för hjälp....

 

Jag vet inte hur man får up rutan men skriv rosebud och håll inne enter. Om du lägger en sten på enter eller något som är tungt så typ efter en kvart har du fått så mycket pengar att du kan köpa alt i katalogen. :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

the sims 1 ar fuskoden : klapaucius !:!:!:!:!:!:! om ni skriver so for ni mer pengar men gor oxo sista bokstaven fel so den blir samma som forra !:!:!:!:!:!:: do stor det not konstigt holla bara inne enter och pengarna rullar in

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är antingen rosebud eller klapaucius , förmig är det klapaucius.

[/quot/]

 

 

Har inte spelat det på ett atg men har för mig att båda funkar, och om man skriver in rosebud så ska man hålla inne enter så kommer dte mera pengar så ett tips ställ något tugnt på enter knappen så kommer det mycket pemgar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...