Counterstrikeman Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Hej, alla friends! Snart sommarlov ju... Heh, jo det är så att jag skulle vilja ha GTA: San Andreas till Xbox, och undrar om någon kunde bränna det. Adda min msn eller maila för mer information: [email protected] Hör av dig snarast :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 För det första så får man inte snacka om kopiering etc här. Och för det andra så finns det inte till xbox lol.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 (redigerat) För det första så får man inte snacka om kopiering etc här. Och för det andra så finns det inte till xbox lol.. ehmmm.....jag vet inte vart du har varit dom senaste åren men en sak är säker det finns visst till xbox Redigerat 4 Juni 2006 av darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 För det första så får man inte snacka om kopiering etc här. Och för det andra så finns det inte till xbox lol.. Visste du inte att det finns till Xbox? lol.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 n00b jag är.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Du måste juh ha cippat eller softmoddat boxen om du ska kunna spela brända spel och då är det juh lika att ladda ner det själv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SONIC FAN Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 För det första så får man inte snacka om kopiering etc här. Och för det andra så finns det inte till xbox lol.. Jag har GTA SANANDREAS till xbox och playstation 2 så det finns till xbox :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Du måste juh ha cippat eller softmoddat boxen om du ska kunna spela brända spel och då är det juh lika att ladda ner det själv... Får man prata olagliga saker i forumet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Nej man får inte prata om olagliga saker i forumet. Sök lite på google så hittar du nog vad du vill hitta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 vadå prata om olagliga saker? Inte är det väll förbjudet att säga ordet "ladda ner",jag sa juh aldrig vad han skulle ladda ner så kan juh ta ner nått gratis program Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Posedion Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Ämnet var väll GTA: San Andreas, inte om vad som är lagligt lr olagligt..:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Ämnet är GTA: San Andreas, men det är inte laglit att bränna osv. så det är inte så bra att prata om det i forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg