NeoX* Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Tja. Vart finns pandoras ask i templet? :bah: har varit där ett bra tag nu men hittar den inte. Vissa säger att den finns där det rullar eldstenar fast jag kommer inte in där längre eller jag hittar iaf inte vägen dit. vart ska jag?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Det är faktiskt en sak jag måste säga... Man är i pandoras temple i halva spelet och lite mer! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 ok, men jag måste hitta asken innan jag kan komma ut därifrån står att jag inte kan lämna templet innan jag hittat asken!:s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Ok men var är du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 där man ska dra så att dom där stora runda stenväggarna åker runt o runt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 menar du där som man ska försöka få stenblocken att passa in i väggen så att man kan ta halsbandet :huh: ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 nae... utgången ur templet typ. det står att jag måste hitta pandoras box innan jag kan lämna templetet men vet inte alls vart jag ska. Har kommit upp ur vattnet och fått den "magin" och så. och dödat det stora monstret som blockerar dörren till stenarna. asså vill bara veta vart pandoras box finns :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Jadu . Kratos måste döda hannes bakifron med kniv. Sen när hannes har dött kommer Cissi och du får akta dej för hennes svans. Sen kommer slutgiltiga bossen Wiberg . som är mkt farlig men pröva fyrkant kombinationen. Sen får du hera abilty till stenblocken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
h€nK£_dA_m@n Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 e d någon som vet hur man ska göra i rummet där atlas statyn står o håller en stor stenboll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dergons Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Asså som jag ser det har du typ inte varit mer en en ynke pytte del i templet =P har du ens kommit till dem övre delarna av templet? Om du har så ska man skaffa halsbanden o sätte in dem så det kommer stenar man kan hoppa på. senare kommer man till "the architects tomb" Där man ska göra lite lätta saker osv. efter det kommer man till ett rum där sista texten av Patios verdes skrivs. Då har han dödat sin fru (varför får du Hitta själv :P ) Sen tror jag de e man går förbi honom så kommer man till pandoras box osso åker man hissen hela vägen ner till ingången. Man drar boxen en stund sen dampar ares o kastar en påle hela vägen från atens på en och man dör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg