Hoppa till innehåll

God Of War

NeoX*

Rekommendera inlägg

Tja.

Vart finns pandoras ask i templet? :bah:

har varit där ett bra tag nu men hittar den inte. Vissa säger att den finns där det rullar eldstenar fast jag kommer inte in där längre eller jag hittar iaf inte vägen dit.

vart ska jag??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nae... utgången ur templet typ. det står att jag måste hitta pandoras box innan jag kan lämna templetet men vet inte alls vart jag ska. Har kommit upp ur vattnet och fått den "magin" och så. och dödat det stora monstret som blockerar dörren till stenarna. asså vill bara veta vart pandoras box finns :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jadu . Kratos måste döda hannes bakifron med kniv. Sen när hannes har dött kommer Cissi och du får akta dej för hennes svans.

Sen kommer slutgiltiga bossen Wiberg . som är mkt farlig men pröva fyrkant kombinationen. Sen får du hera abilty till stenblocken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
  • 7 månader senare...

Asså som jag ser det har du typ inte varit mer en en ynke pytte del i templet =P har du ens kommit till dem övre delarna av templet? Om du har så ska man skaffa halsbanden o sätte in dem så det kommer stenar man kan hoppa på. senare kommer man till "the architects tomb" Där man ska göra lite lätta saker osv. efter det kommer man till ett rum där sista texten av Patios verdes skrivs. Då har han dödat sin fru (varför får du Hitta själv :P ) Sen tror jag de e man går förbi honom så kommer man till pandoras box osso åker man hissen hela vägen ner till ingången. Man drar boxen en stund sen dampar ares o kastar en påle hela vägen från atens på en och man dör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...