Gäst Hästapållen Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 har inte spanska på min skola utan läser tyska och det är roligt! fast när jag börjar gymnasiet eller så vill jag läsa spanska också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Min spanska lärare kämde ut mig.........Han är andå helt koko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag har Franska som språk :D Samma här men några ord kan jag på spanska :D typ hola,shouder, och sen nå mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Muy bien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.