Matski Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Jag undrar om man inte kan svara på sitt eget inlägg tex om man skrev nåt för kanske 3 dagar eller längre sedan, kan man inte svara på sitt inlägg för att hålla tråden vid liv?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Det är just det som är dubbelposting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Nej, om man inte fått svar på sitt inlägg och sedan postar ännu ett inlägg förutsatt att ingen annan forumit svarat så kallas det "dubbelpost" eller att man "bumpar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Ok, och man får inte "bumpa"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Nej, dubbelpost är en regel. 1§10, Du riskerar ingen varning om du anmäler ditt inlägg innan vi ser det om du har dubbelpostat ett inlägg. (bumbat) En väldigt viktig regel tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Ok, då får jag anmäla dom nu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Du lär inte bumpa mer än en gång. Om ingen svarar på andra gången, lär de inte svara senare heller. För allas trevnad, undvik att bumpa så mycket som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Uppfattat. Tack för svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.