ThePunisher Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 jag undrar en grej, nämligen om man kan mixa två ljudfiler på movie maker? Alltså att om jag har spelat in min röst och vill blanda den med musik, hur gör jag (om det nu går att göra så)? Tacksam för svar =) Citera
Gäst Hulk746 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 Vet inte riktigt men om du vill hålla på med ljud så kan du ladda ner audacity gratis och göra det och många andra saker med det. Ladda ner det här: http://audacity.sourceforge.net/ Citera
ThePunisher Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2006 ok, tack, det kan kanske hjälpa. :) Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 går att göra i ljudinspelaren också.. ^^ Citera
ThePunisher Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2006 går att göra i ljudinspelaren också.. ^^ men det blir inte så bra om man mixar musik och ens egen röst i ljundinspelaren... <_< Citera
Jason__Voorhees Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 går att göra i ljudinspelaren också.. ^^ Mjo... Det funkar iaf :) Citera
ThePunisher Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2006 Jo, om man ändrar musiken till wav och mixar med sin egen röst så blir det väll rätt bra, bara att det inte alltid blir så att rösten hänger ihop med munnen som rör sig <_< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.