emanuel_ohman Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) jag har fastnat på när man ska snacka med toni alva o man ska ha en viss klädsel o jag undraar mad det är för klädsel?! Redigerat 6 Juni 2006 av emanuel_ohman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 jag har fastnat på när man ska snacka med toni alva o man ska ha en viss klädsel o jag undraar mad det är för klädsel?! Du sak åka/gå till Hollywood sen sak du gå in till kläd-affären sen så ska du ta shirt sen alien constum <---- (fel stavat) sen vet jag inte efter det så har jag fasnat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Alien Costume. Får man inte tag på den i Santa Monica..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 (redigerat) jag har fastnat på när man ska snacka med toni alva o man ska ha en viss klädsel o jag undraar mad det är för klädsel?! Nej det finns bara i hollywood Redigerat 28 April 2007 av Sgt_Denis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 som sagt du ska köpa en alien kostym (jag fastnade där med). :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludvig9 Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 du ska åka till holywood och köpa dräkten sen åka till baks till santa monica sen till Tony alva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 24 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2007 då ska man skrämma gubben som e där. sen göra ett trick framför honom :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg