Gäst Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Skrivet 20 Oktober 2003 Är det nån som har det kan ni sägga några fusk till det. :wink:
Gäst Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Skrivet 21 Oktober 2003 Ja just det jag kan några fusk som dom här: Golden accuracy power-up Klara banan Bad Diplomacy med guldranking. Golden clip power-up Klara banan Cold Reception med guldranking. Golden grenade power-up Klara banan Night Of The Jackal med guldranking. Golden bullet power-up Klara banan Poseidon med guldranking. Golden armor power-up Klara banan Forbidden Depths med guldranking. Oändligt med ammo till Golden Gun Klara banan Evil Summit med guldranking. Oändligt med bilmissiler Klara banan Dangerous Pursuit med guldranking. Rocket Manor multi-player nivå. Klara banan Trouble In Paradise med platinumranking och alla 007 ikoner. Stealth Bond skin i Multi-Playerläget Klara banan Dangerous Pursuit med platinumranking och alla 007 ikoner. Guard skin i Multi-Playerläget Klara banan Cold Reception med platinumranking och alla 007 ikoner. Alpine guard skin i Multi-Playerläget Klara banan Streets Of Bucharest med platinumranking och alla 007 ikoner. Cyclops Oil guard skin i Multi-Playerläget Klara banan Poseidon med platinumranking och alla 007 ikoner. Poseidon guard skin i Multi-Playerläget Klara banan Mediterranean Crisis med platinumranking och alla 007 ikoner. Rapid fire power-up Klara banan Fire And Water med guldranking. Regenerative armor power-up Klara banan Mediterranean Crisis med guldranking. Calypso gun i Multi-Playerläget Klara banan Fire And Water med platinumranking och alla 007 ikoner. Full arsenal i Multi-Playerläget Klara banan Forbidden Depths med platinumranking och alla 007 ikoner. Gravity boots i Multi-Playerläget Klara banan Bad Diplomacy med platinumranking och alla 007 ikoner. Viper gun i multi-playerläget Klara banan Night Of The Jackal med platinumranking och alla 007 ikoner. Lotus Esprit bilen Klara banan Streets Of Bucharest med guldranking
Chain Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Skrivet 21 Oktober 2003 Men det är ju nästan omöjligt att få platinum på de sista banorna.
ziz Skrivet 1 November 2003 Rapport Skrivet 1 November 2003 jag har inte den bara nightfire=(=)men den e brra =)hehe mycket brrra
Chain Skrivet 1 November 2003 Rapport Skrivet 1 November 2003 Jaha, men jag tycker "Agent under fire" är bättre.
Gäst Skrivet 2 November 2003 Rapport Skrivet 2 November 2003 night fire har roligare uppdrag men agent under fire har roligare multiplayer som man kan ha låg gravitaion på agent under fire men inte på night fire
Gäst Tobbis Skrivet 3 November 2003 Rapport Skrivet 3 November 2003 jag har klarat spelet. det tog typ ett år men det var kul :D
rinosaur Skrivet 3 November 2003 Rapport Skrivet 3 November 2003 min kompis har både nightfire och under fire! båda spelen är ju skit kul!! ....
Gäst Tobbis Skrivet 29 November 2003 Rapport Skrivet 29 November 2003 jag klarade poseidon först med platinum utav dom 5 sista banorna.
Gäst Xboxplayer Skrivet 1 December 2003 Rapport Skrivet 1 December 2003 Jag har nightfier :!: :!: :!: :new_snipersmilie: Playstation2 :new_snipersmilie: Gamecube
Gäst Xray Skrivet 22 December 2003 Rapport Skrivet 22 December 2003 jag tycker Nightfire uppdragen e lätta och tråkiga. Men multiplayer e skit kul. :!: :!: :!:
Rekommendera inlägg