khsl Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Man får dom då man har fått hundra procent med Barbara. Dock är poliskläderna som vilka plagg som hälst I spelet. dte är lite snyd du skulle ta litem längre tid attt få plois kärnor när man har polis kläderna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 men f*n också, jag blev ju sur på henne en gång å skjör ihjäl henne <_< men man kan väll bara plocka upp dom igen från samma ställe där man hittade dom först efter att man har dödat dom? Det kunde jag med Katie i alla fall Var finns golf-banan?????Finns det?????? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 jepp, I San Fierro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 jag hittade mina polis kläder i en polis station som jag sprang in i dom fanns i omklädnings rummet bredvid duscharna det finns även en rosa dildo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg