Darkdevil Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 hur gör man en clan? till vc2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 det är väl bara att samla kompisar och göra en server som ni sätter ett passwords på och sen kör bara ni och sen kan ni döpa servern till ex.the clan of fuska.se eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 ok fast det är bara en sak....jag har inga kompisar som har vietcong2,och så är vietcong 2 det ända jag kan spela på internet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 ok fast det är bara en sak....jag har inga kompisar som har vietcong2,och så är vietcong 2 det ända jag kan spela på internet :( ok då går det inte att göra en clan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 ok fast det är bara en sak....jag har inga kompisar som har vietcong2,och så är vietcong 2 det ända jag kan spela på internet :( lo0ol varför inte bara spela spelet och typ hjälpa någon mycket så frågar du om ni ska göra en klan?!?!?! funkar alltid för mig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 ok fast det är bara en sak....jag har inga kompisar som har vietcong2,och så är vietcong 2 det ända jag kan spela på internet :( ok :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.