Gäst DonKeN Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) Stort Nazist tåg kommer marshera i centrala Stockholm. Något våldsamt kommer hända. 90% säker på det. Jag bor i Stockholm och har läst massor om tåget. Finns politiker som delar ut papper som det står på. ND som tågar också. Redigerat 6 Juni 2006 av Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Omen fanns väl för längesedan...? Jag tror jag har sett den gamla versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Den har jag med sett. Men nu kommer nån ny version Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Varför...jag har namnsdag idag :( Men det händer ju bara var tusende år! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag ska dra på Pluton Svea högt som f**********N :) Mm... Jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Palla patriotband -.- Själv skaffade jag sommarjobb idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Palla patriotband -.- Själv skaffade jag sommarjobb idag Vikingarock är bra :) Vad var det för jobb då? Nåt kul? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Nja, lite alltiallo hos en kille. Typ klippa gräs/buskar måla om hus etc Tjänar bra iaf ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag ska nog festa, supa med mera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag gick i stan med mina kompisar så glodde några extremt grovt mot oss -.- Jag glodde fult tillbaka och fortsatte gå. Skum dag idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Alla glor på mig när jag går på stan, de blir hänförda av min skönhet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Varför...jag har namnsdag idag :( Men det händer ju bara var tusende år! :) Annars var hundrade år <_<... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg