Cheetaz Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Hejsan, Jag har ett märkligt minneskort till PlayStation. Det är ett 8MB från ett bolag som heter "Globe". Jag har försökt hitta deras hemsida på Google och allt men inga resultat. Jag vill gärna veta var det kommer ifrån. Bifogad bild på den. Ursäkta min väldigt dåliga kvalitets kamera... Någon som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Du har ingen aning vart det kommer ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheetaz Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Nope, jag vet bara att den är gjord av "Globe", men, vem är det? Eller vilka är det? Borde ju finnas en hemsida om dem.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 har en till grej som jag har från globe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 var/när köpte du den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Varför vill du veta deras hemsida? och vad är det som är så märkligt med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 vad är det som är så märkligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Det såg faktiskt lite mysko ut. var/när köpte/fick du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Hejsan, Jag har ett märkligt minneskort till PlayStation. Det är ett 8MB från ett bolag som heter "Globe". Jag har försökt hitta deras hemsida på Google och allt men inga resultat. Jag vill gärna veta var det kommer ifrån. Bifogad bild på den. Ursäkta min väldigt dåliga kvalitets kamera... Någon som vet? Tror inte dom har nån websida hehe,googlekanske modellen på memorycardet heter så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag har två likadana minneskort fast i blå färg men de kommer från ett företag som heter Mebe Teck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) vad är den där skärmen Redigerat 25 Juli 2006 av need speed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Vad snackar du om, det finns ingen skärm på minneskort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg