Dream Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 jag köpte dina pokemon cheetaz kan du säljar mig några fler och jag vill gärna veta var man får whismur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheetaz Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 http://www.tppcrpg.net/forums/threads.php?forumid=5 - Gå där för att hitta all information ni behöver. Och PMa mig på TPPC forumet om ni vill att jag ska sälja er något, jag går sällan hit och läser eran svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 hur pma man där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snowduck4321 Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 det funkar inte jag skriver in mitt lösenord och numret men det står att lösenordet inte finns och jag har klickat på kopiera på lösenord och numret men det funkar ändå inte :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 (redigerat) kan du sälja billiga shiny lr dark pokemons till mig också mitt namn är Erix Redigerat 13 Juni 2006 av BadSanta963 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 E De Inte Lite Lätt Att Fånga Dom :P ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 vart fångar man dark pokemon??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.