Hoppa till innehåll

Tp Bara Till Wii?


Rekommendera inlägg

Hej på er! jag klarade ut Majora´s Mask idag och nu har jag bestämt mig för att i alla fall köpa The Legend of Zelda: Twilight Princess och testa det :P Men när jag gick ut på nintendo.se forum så var det en tråd om att det antadligen bara kommer att släppas till GC i U.S.A :o Jag läste samma sak i Superplay tidningen oxå :/ Hoppas det kommer till Gamecube för att jag tycker att Wii ser konstig ut...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej på er! jag klarade ut Majora´s Mask idag och nu har jag bestämt mig för att i alla fall köpa The Legend of Zelda: Twilight Princess och testa det :P Men när jag gick ut på nintendo.se forum så var det en tråd om att det antadligen bara kommer att släppas till GC i U.S.A  :o Jag läste samma sak i Superplay tidningen oxå  :/ Hoppas det kommer till Gamecube för att jag tycker att Wii ser konstig ut...

 

där har du fel, wii kommer inte va konstig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men hur kul kan det vara att slänga runt med armarna och apa sig? 
tycker det ser roligt ut men håller med om att man kanske ska kunna välja mellar standard och att man spelar genom att sickta mot tvn iallafall på vissa spel :medieval:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men hur kul kan det vara att slänga runt med armarna och apa sig? 
tycker det ser roligt ut men håller med om att man kanske ska kunna välja mellar standard och att man spelar genom att sickta mot tvn iallafall på vissa spel :medieval:

Hoppas de går å köpa nåt så att man kan använda GC kontrollen... :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Jason__Voorhees @ 06/06-2006 17:07:57)
Men hur kul kan det vara att slänga runt med armarna och apa sig? 
tycker det ser roligt ut men håller med om att man kanske ska kunna välja mellar standard och att man spelar genom att sickta mot tvn iallafall på vissa spel :medieval:

Hoppas de går å köpa nåt så att man kan använda GC kontrollen... :)

Man kan använda GC kontroller till Wii.

 

Men seriöst, har du inte fattat hur Wii kontrollen fungerar?

"slänga runt med armarna och apa sig?"

Du kan ha händerna i knät helatiden om du vill.

 

Checka filmen från E3.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Triforceh @ 07/06-2006 07:25:42)
(Jason__Voorhees @ 06/06-2006 17:07:57)
Men hur kul kan det vara att slänga runt med armarna och apa sig? 
tycker det ser roligt ut men håller med om att man kanske ska kunna välja mellar standard och att man spelar genom att sickta mot tvn iallafall på vissa spel :medieval:

Hoppas de går å köpa nåt så att man kan använda GC kontrollen... :)

Man kan använda GC kontroller till Wii.

 

Men seriöst, har du inte fattat hur Wii kontrollen fungerar?

"slänga runt med armarna och apa sig?"

Du kan ha händerna i knät helatiden om du vill.

 

Checka filmen från E3.

 

Men den ser inte så jätte bekväm ut :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...