jacx Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Har alla :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Har alla :/ har alla av ??VAD?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Meningen med detta forum var att man skulle skriva hur många BF-Symboler man har, och Snooze har ALLA !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Är det nåt konstigt med det Blizzey?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Blizzey är visst lite uppkäftig. Medion: Man måste klara av ett "Battle"-ställe i Battle Frontier på 2-10 gånger i rad, beroende på vilket ställe du är på. Har du klarat det, möter du ledaren av platsen. Klarar du honom/henne, får du en symbol. Det finns sammanlagt 14 symboler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) Jag har inte en ända symbål :( . Men jag undrar en sak. När man tar på lv50 då är det tränare som har pokémon tränare upp till lv50 fasst jag undrar hur högt lv är tränarnas pokémon på fritt lv? Redigerat 10 Juni 2006 av Poké Brendan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 ne men så putt nuttit är ni griniga nu bara för att jag skrev det där "nördar" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Har du inte hört ordspråket: Den som mobbar några andra blir också mobbad av sig själv? Tror inte det... :evil: Poké Brendan: Deras Pokémon är på samma Lv som din bästa Pokémon du använder där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Har du inte hört ordspråket: Den som mobbar några andra blir också mobbad av sig själv? Tror inte det... :evil: Poké Brendan: Deras Pokémon är på samma Lv som din bästa Pokémon du använder där. ehh va fattar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Trodde att en 14-åring skulle fatta en sådan enkel mening som till och med en sjuåring skulle fatta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 (redigerat) Har det här ens med pokemon att göra(ursäkta om jag är lite borta och inte fattar) Men lägg dig inte i om du tycker pkmn är så j*vla jobbigt!gå till det forum du passar in i och stanna där,så vi slipper dina j*vla komentarer om att alla är nördar o.s.v.!Jag har ganska mycket tid över till kompisar ändå,ska jag säga dig,och det tror jag att dom andra också har! O.B.S.Jag har bara en silver nål och den fick jag i battle pike... Redigerat 12 Juni 2006 av Smash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 lol lol ni är ju konstiga inte alla ....eller jo :lol: nu lämnar jag detta ämne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg