Hawaii Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) När jag gör en egen server så kan jag inte spela alla barnor, om jag skriver chanlelevel surf_ski tex så står det 'surf_ski' not found on server. + om någon av mina kompisar ska komma in på den så går det inte. Och hur slappar man och skriver med vit text så mitt på skärmen? Redigerat 6 Juni 2006 av Hawaii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) det heter inte barnorna, det heter banorna... I konsolen... skriv "maps *" så ser du alla banor du har på din server och deras Exakta namn. Sedan får du nog ta och kolla Salzaladas guide till en riktig server Redigerat 7 Juni 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 ladda ner dom o lägg i maps mappen i steam eller spela banorna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawaii Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 ladda ner dom o lägg i maps mappen i steam eller spela banorna... ingen som vill hjälpa mig?? kag vet att man ska gå in på den här datorn och sen till barnorna och kopiera den, men jag fattar inte vad man ska göra sen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 I dittanvändarkonto\dedicated server\cstrike mapp gör du en mapp som heter "maps". Där lägger du in ''map'' filerna typ.bsp,.txt och sånt. Sen kan du byta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 (redigerat) I dittanvändarkonto\dedicated server\cstrike mapp gör du en mapp som heter "maps". Där lägger du in ''map'' filerna typ.bsp,.txt och sånt. Sen kan du byta Om du inte har en som heter "maps" skapa då bara den.. ;) Redigerat 9 Juni 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawaii Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 I dittanvändarkonto\dedicated server\cstrike mapp gör du en mapp som heter "maps". Där lägger du in ''map'' filerna typ.bsp,.txt och sånt. Sen kan du byta Jag kan inte spela de, jag har gårr in på cstrike och sen gort en ny mapp och sen kopierat mapparna och lagt till de, men det är ingen text som mapparna har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 www.filplanet.com dar finns jatte monga fina bannor till din server :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 starta om cs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg