Gäst Keyser_Soze Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 Hej. Jag antar att det är möjligt att folk får registrera sig på en min hemsida. Men hur gör man ett registreringssystem? Och hur gör man så att dom kan logga in? Om det är någon som kan mycket om detta så lägg till mig på msn: [email protected] Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 jag är inte så pro på at söka på google..men opm du insisterar så ska jag väll göra ett andra försök.. fasen..vad ska jag googla på?? Citera
Gäst Moonwall Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 ska du ha en automatisk registrator eller bara en inloggnings sida? Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 automatisk registrator....så när någon skriver in sina uppgifter och klickar på registrera så skickar aktiveringskod till mailen och sen är det bara att logga in... Citera
Albin641 Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) automatisk registrator....så när någon skriver in sina uppgifter och klickar på registrera så skickar aktiveringskod till mailen och sen är det bara att logga in... Ehh..? Om du inte vet hur man gör, så kan det nog tahyfsat lång tid. Du behöver lära dig åtminstånde PHP och MySQL, om du inte kan HTML, så.. A, då kommer det ta väldigtlång tid... Du kan också köra ASP(.NET) och Acces, det där bestämmer du själv, börja lääääääs.... :P Redigerat 10 Juni 2006 av Albin641 Citera
Samir Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Skrivet 11 Juli 2006 Här har du en länk till http://www.phpportalen.net/viewtopic.php?t...ighlight=maltes det du söker... hoppas du har nytta av den Citera
Corpsgrinder Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Skrivet 13 Juli 2006 (redigerat) vet inte, vaddårå? Undrade bara!! Redigerat 13 Juli 2006 av #92 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.