Iqaros Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Nu vill jag inte läsa igenom ämnet för jag vill inte få reda på nått i boken, men när kommer boken? Ä det bestämt? Det är ännu inte bestämt vilket datum boken kommer att vara ute i butikerna, men någon gång i höst sägs det inträffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 I höst!? Jag trodde att den skulle komma ut nästa år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 f*n vad bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Hoppas att den blir bättre än sexan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 ja 1:an och 2:an har varit dom sämsta böckerna :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimnest Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Jag tror boken kommer att heta, harry potter and the fortress of shadows, harry får veta att det ända sättad att döda voldemort är att han dör också! ------------------------------- I will rule you.........! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mel Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Nä... Ni har fel allihopa :P Så här blir det ju: Harry och Hermione kommer att gifta sig eftersom Ron dödas av Malfoy (Draco) eftersom Draco får för sig att döda alla inom 50 meters avstånd. Malfoy dödar Voldemort och sin pappa och Ron. Bill och Fleur kommer att gifta sig, sen efter ett tag så blir Bill helt och hållet varulv så biter han Fleur. Dom får 5 varulvsvalpar (Dom heter Zic, Zac, Zuc, Zec och Zoc) som biter ihjäl Malfoys mamma och Draco. Neville blir lärare i Förvandlingskonst på skolan och gifter sig med Ginny. Cho kommer att försöka döda Ginny men då dödar Ginny henne istället. Nevilles föräldrar kommer att bli helt återställda och utsatta för imperiusförbannelsen och dödar Nevilles farmor. Harry kommer att få för sig att han vill bli härskare över världen så han tar alla från DA och gör dom till "The murders". Harry och "The Murders" kommer att Döda Dumbledore som hade återuppstått av en oklar anledning. Harry kommer bli kung över trollkarlsvärlden och åka ut i rymden för att hitta rymdgrodor att brygga jordgubbssaft av åt "The Murders" som ska fira Harrys icke födelsedag och åt att han hittade på en förbannelse som gör att ha lever men inte åldras. Efter ett tag så kommer en ny profetia om att Hermione kommer att döda Lord Bolldemort (Harrys nya namn). Och då gör Hermione det. Sen så slutar sagan och Hermione lever olyckligt med Snape i alla sina dagar. SLUT! Haha, (skämta såklart om allt men ändå ) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Väldigt onödigt gjort... Jag tror att Hermione blir lärare och jag tror också att Ron och Hermione blir tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Väldigt onödigt gjort... Jag tror att Hermione blir lärare och jag tror också att Ron och Hermione blir tillsammans. Jag tycker det var rätt kul :lol: Ja, det är lixom givet att de två blir ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Väldigt onödigt gjort... Jag tror att Hermione blir lärare och jag tror också att Ron och Hermione blir tillsammans. Jag tycker att din teori är väldigt onödig, sluta hacka på andras teorier. En sak som nästan är given som MP sa, är ju att Ron och Hermione blir ett par. Vad som händer med Harry Potter är ju en annan femma. Men jag tror att han dör i alla fall, men Voldemort går också under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 (redigerat) Hacka? Det är snarare du som missat en sak: Mel skrev själv att hon bara skämtade när hon skrev den där långa historien. Och man får tro vad man vill, allt kan hända. Ron och Hermione kanske blir tillsammans och saker som man absolut inte tror skulle kunna hända kanske kommer hända ändå. Vem hade till exempel kunnat tro att Dumbledore skulle dö i den sjätte boken? Hade folk sagt att han kanske gjort det innan sexan kom ut kanske andra trott att han/hon var knäpp, allt kan hända... Redigerat 24 September 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 mel: skitbra historia :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.