Jason__Voorhees Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Jaa! Gör en tut så får jag se :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag kan förklara lite hur man gör.. såg de i min morsas Photoshop bok.. :P (hon går nån data utbildning.. :S ) Först så klipper man ut mössan och klipper ut lagret.. sen så måste man ta ett tex skelett som cut out.. så stoppar man den dära. också gör man så att mössan ligger ovanför skelettet.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) hepp...om ingen är interesserad så.. Redigerat 12 Juni 2006 av monkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 du många är intreserrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 jag är intresserad monkey!! jag vill gärna veta... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 (redigerat) Vilken rolig bild... Förresten, är du ett skelett i verkligheten? men åååå det är väl klart att han inte är ett skelett på riktigt det border väl du veta som är så gammal 18 år Redigerat 13 Juni 2006 av Blizzey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 han skojja ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 jaja..jag lägger uppd en när jag ahr tid då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Världig fin faktiskt =) Har själv gjort några sån där, men då var det bara en halvan av fejset som var skelet, resten var lite andra saker... Kan du visa en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.