Kraver Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 jag har funderat på att köpa en ny dator. Jag undrar om ni kan hjälpa mig med det. Jag vill inte att den ska vara för dyr och WoW ska funka på den. Skulle bli jätte tacksam om ni kunde hitta någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) Köp en Dell XPS 600 lr 700, dom är bra,har en sån :P kankse lite dyra :D ... det billigaste blir väl fall du monterar ihop den själv... Redigerat 7 Juni 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Dell är ju billiga... Där kan du ju få en schysst dator för 10 000, men Komplett har ju mycket bättre datorer.... Men om du inte spelar dom allra nyaste spelen på full grafik så kan du ta som TAcklaren sa, en XPS eller en 9150 som jag har. (funkar fin, fint) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 försök bara så den har iaf 2800 mghz och 1024 ram med 512 grafiks kort.. då kan du spela dem nyaste spelen.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 512 MB Grafik? är du rolig eller!? Det behövs inte, 256 Funkar perfekt och lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.