Quicksilver Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Spelet Pokémon Battle Revolution kommer en månad efter Wii släpps och kommer kunna kopplas ihop med Diamond /Pearl till DS vad tror ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Jag vet inte?Skulle vara bättre att spela med ett Nintendo Ds! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Jag menar såklart vad tror ni spelet kommer handla om ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Menar du Diamond/Pearl i så fall är det fel forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Det är absolut inte fel forum . Och jag menar självklart Pokemon Battle Revolution till Wii som är ett pokemonspel , och borde ligga i pokemon forumet .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Wii ja det har är GBA forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Men det är ett pokemon forum . Så det är väll för tusan bättre att lägga det här .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jag tror det blir jätte bra. Det finns bilder på serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 coolen, Det här är ett pokemon forum inget game boy forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 coolen, Det här är ett pokemon forum inget game boy forum juste <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 DET HAR ÄR GBA FORUMET FAST POKÉMON WII SKA LIGGA I ÖVRIGA KONSOLER ÄR DET SVÅRT ATT FATTA!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 DET HAR ÄR GBA FORUMET FAST POKÉMON WII SKA LIGGA I ÖVRIGA KONSOLER ÄR DET SVÅRT ATT FATTA!!!!!!!!! detta ämne ligger ju på pokemon forumet och detta har med pokemon att göra så heelooo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg