Chaos Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) :cool: Test Server har öppnat igen. :cool: Man kan ladda ner 4 gubbar nu. (obs) ----> måste ladda ner --- när du loggar in kommer det troligen fram Downloading Update ---- OBS ---> alla är Epic gubbar! :D Redigerat 7 Juni 2006 av Chaos
Chaos Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Juni 2006 Än sen då? Inget nytt väl -.- Jo! Det där Naxxramas eller vad de hette.... Det är den nya patchen som snart kommer man får spela B)
Gäst DonKeN Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Skrivet 7 Juni 2006 Men nyheten om test för naxxramas är gammal! Dessutom är Naxxramas as svår. Jag har f*n alltid kommit in i Naxx fast sen så drar en massa spelare. f*n vi fick en gång 40 spelare så dog vi mot första gruppen av några j*vla spindlar.
Chaos Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Juni 2006 Men nyheten om test för naxxramas är gammal! Dessutom är Naxxramas as svår. Jag har f*n alltid kommit in i Naxx fast sen så drar en massa spelare. f*n vi fick en gång 40 spelare så dog vi mot första gruppen av några j*vla spindlar. 0k....:P
Flagg Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Skrivet 8 Juni 2006 Men nyheten om test för naxxramas är gammal! Dessutom är Naxxramas as svår. Jag har f*n alltid kommit in i Naxx fast sen så drar en massa spelare. f*n vi fick en gång 40 spelare så dog vi mot första gruppen av några j*vla spindlar. Inte så konstigt.
Gäst Destiny Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Skrivet 8 Juni 2006 Finns redan en tråd om test servern... Prata i den istället
# 21 Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Skrivet 8 Juni 2006 Finns redan en tråd om test servern... Prata i den istället
Rekommendera inlägg