"Fusket är inget fusk" som någon sa kanske?
Tips Inför "nya" Fuska.se
Inlagt, mer? btw, någon kan väl ta hand om de inskickade fusken som finns nu ;)
Sure. Checkar "ikväll" ^^.
Hm. Ska se om man kan klara av hälften av dem eller nåt... rensade ju bort ungefär så många för någon dag sedan men de fortsätter ju bara ramla in hela tiden!
Förväntar mig vara klar den här månaden ;) Blått/Grått/Lilablå är nyanserna ;) Skinet/skalet heter FuskaLight™.
Sexigt namn!
Du jag vet att det är fel tråd men vad ska man göra om någon skickar in exakt samma fusk men till olika spel från samma person? Nu gäller det i detta fall ett taktiktips till hockeyspel, godkände även kopian men lite osäker på vad man ska göra eg.?
Är det uppenbart att det är kopierat, dvs exakt samma så använda "fusket finns redan" och varna. Är det nästan samma så använda "fusket finns redan".
Även om det är samma person som skrivit båda fusken (alltså både kopian och orginalet)?
Beror väl på hur tätt inpå varandra de är inskickade. Vissa personer har en viss förmåga att skicka iväg flera meddelanden när de bara ska skicka ett. Sen skyller de på att det laggade eller nåt annat.
Extreme makeover av Anmälningsforumet?
Typ, istället för att skriva ett inlägg i vartenda anmälning som kommer behöver vi typ bara kryssa i en liten ruta eller något?
Eller ett helt nytt system, t.ex att man sätter ämne osynligt eller något? Det går mycket snabbare på så vis.
Btw. 31+ fusk kollade nu, inklusive 3 sidor anmälningar. Vart är Corpsegrinder :huh:? Skulle det inte bli mindre jobb med han <_<?
↗ till inläggetDu menar till olika konsoller? Man kan ju bara skicka in ett fusk/tips per spel.Även om det är samma person som skrivit båda fusken (alltså både kopian och orginalet)?
Jo men t.ex. ett hockeyspel. "Tryck höger två gånger, sedan vänster, höger, vänster, vänster och höger igen så kommer du garanterat finta bort målvakten", sådana fusk funkar ju till flera spel. Och så finns det ju flera årgångar av dem, NHL 2001, 2006, 2004 etc etc. Om man skickar in exakt samma fusk till flera av spelen.
Btw, får upp ibland; "Vill du spara denna fil?" index.php eller reklam.php när jag laddar någon sida på fuska, vet du vad det kan vara för något? Som tur är visas ingen source även om man laddar ner filen...
Mysko, kan du ta reda på vilken fil det är? Jobbar 100% med nya fuska så hinner inte kolla det just nu. Troligen är det bara något tillfälligt då jag inte ändrat något på fuska som ligger på servern.
stats.php, reklam.php, index.php kom upp precis nu när jag laddade denna sida. Oftast kommer det inte upp så ofta. Tankar man någon av filerna så är den bara helt blank. Firefox 1.5.0.4 under WinXp kör jag med... Det har hänt förut också.
hmm mysko, har du något plugin eller något till firefox som krånglar kanske? Dom 3 filerna skall ju fungera utan problem.
Vet inte riktigt vart jag ska skriva det, men jag tar det här..
Kan inte vi mods få ett sånt där exklusivt reklamfritt skal?
Jag saknar med de behändiga länkarna i kanten till reglerna och så. Visst, flikar ftw, men det blir jobbigt i längden. :/
Får se om det kommer ett reklamfritt-skal senare. Tillsvidare gäller flikarna ,)
↗ till inläggetDown Them All visserligen men det ska inte hämta något automatiskt. Och FlashGot har jag ingen nerladdningsprog till så det ska inte funka. Och det är den vanliga filhämtaren som kommer upp...hmm mysko, har du något plugin eller något till firefox som krånglar kanske? Dom 3 filerna skall ju fungera utan problem.