GaaraOwnz Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Skrivet 8 Juni 2006 (redigerat) Hej, jag har precis köpt CSS men när jag har installerat det och är medlem så loggar jag in så kommer det ju upp typ en steam sida. Då trycker jag på "My Games", då ser jag alla mina steam spel, men då så står det att jag måste köpa CSS! På statusen står det " Pre-Loaded Complete, typ. Men den ända som typ funkar är Half Life2 demo.. På den står det 100 % ready :( Redigerat 8 Juni 2006 av GaaraOwnz
Vitdom Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Skrivet 8 Juni 2006 Du har väl registrerat ditt spel också? kolla på fordralets inre ovanför skivan.. Skriv in din kod(inklusive - strecken) Hoppas det funkar! :)
GaaraOwnz Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Juni 2006 Ok, men när jag gör det... Hur ska jag skriva ? T.ex.. Så här är min nästan.. DVD2844 VAF08800498D/A 02.. Men det går ju inte att skriva D/A ? Snälla hjälp :( Juste! Ovanför skivan stog det inget.. Men i den lilla runda grejen där bak på skivan stog det :P Men det funkar ändå inte :( Kan inte nån säga hur man skriver in det ..
Quicksilver Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Skrivet 8 Juni 2006 Be någon kompis hjälpa vi Valve support ..
Vitdom Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Skrivet 9 Juni 2006 Ok, men när jag gör det... Hur ska jag skriva ? T.ex.. Så här är min nästan.. DVD2844 VAF08800498D/A 02.. Men det går ju inte att skriva D/A ? Snälla hjälp :( Juste! Ovanför skivan stog det inget.. Men i den lilla runda grejen där bak på skivan stog det :P Men det funkar ändå inte :( Kan inte nån säga hur man skriver in det .. Kan du tala om för mig vad spelet du köppte hette och vart du köppte den?
Rekommendera inlägg