Pikachu86a Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Hej Är det någon som vet hur man modar ett PHP forum? Jag har provat men jag får det inte att funka. Är det någon här som kan förklar hur man gör? MVH tokar86a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Hej Är det någon som vet hur man modar ett PHP forum? Jag har provat men jag får det inte att funka. Är det någon här som kan förklar hur man gör? MVH tokar86a Hej! Om du nu menar PHPBB forum då får du editera en massa filer och samt inställningar, Och så måste du dock lägga över de modfilerna på servern där du ska ha forumet på. /Marcus marknetwork.us Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Ja det vet jag att man ska gjöra men det är svort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.