Hoppa till innehåll

World Of Warkraft

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

Druid och Priests har dem kraftfullaste heling spells.

En Druid kan rädda ett helt lag. Finns en attack dem helar alla. Det kommer upp några slags stjärnor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Warrior är en lätt class i början men också inte så rolig men sen blir det lite svårare men då har du nog redan börjat att komma gång med wow lite mer så det blir nog inte några stora problem

PS: om du är på låg lvl och du tycker att classen är tråkig så ska du inte byta för att den blir roligare sen, alla classer är tråkiga i början

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mages, Warlock, Hunter osv skulle inte klara sig på instance om inte Warrior funnits. Warriorn tar ju all stryk och mages skjuter.

Jag tycker Warrior&Priest, Druid, Shaman, Paladin är dem klasserna inga klasser skulle klara sig utan i instance.

asså Paladin..de för mykke ..dom har lika lång tid på alla deras healings..Förrutom flash heal o skit..Sen så suger deras dmg ...Men ladda ner damage meter o kolla vem som gör högst dmg i en group..Lovar de kommer vara en mage..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Men har du hört talas om att mages inte tål så mycket stryk som en warrior eller paladin gör? Dem har cloth som armour.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså du måste vara noob..deras cloth armor get typ 1k arm om dom har full tier 1..plus DOM HAR FROST ARMOR! Om du har hört tala som de...DE GER mobben som aggrat slowing effect så den inte når magen..magen har blink oxo .. Om DU har hört det..sen har dom mana shield.. frost armor ökar med typ 1k + armor.

Redigerat av Nallen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

orker e 30% starkare :medieval: anded kan va under vantnet lengre och kan suga liv från motståndaren när den e död natelf kan göra sej onsynliga :ph34r: mae gan inte gå då och fijendena misar lätare tavtre kan stampa så att motstondaren bara står still troll vet jag inte inte mäniskor heler kör bara på onda sinan:)

Redigerat av mariogalen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mages, Warlock, Hunter osv skulle inte klara sig på instance om inte Warrior funnits. Warriorn tar ju all stryk och mages skjuter.

Jag tycker Warrior&Priest, Druid, Shaman, Paladin är dem klasserna inga klasser skulle klara sig utan i instance.

Ska vi slå vad om att mage inte gör högst dmg? :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

asså du måste vara noob..deras cloth armor get typ 1k arm om dom har full tier 1..plus DOM HAR FROST ARMOR! Om du har hört tala som de...DE GER mobben som aggrat slowing effect så den inte når magen..magen har blink oxo .. Om DU har hört det..sen har dom mana shield.. frost armor ökar med typ 1k + armor.

Är det därför i ZG att jag måste taunta en j*vla mobs för att en troll slagit halva livet på en mage på 1 slag.

Du ska f*n inte kalla mig noob. Det är du som är det. Sen du kom till det här forumet så tror du att det är alltid du som har rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...