Hoppa till innehåll

World Of Warkraft

Rekommendera inlägg

• Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

asså du måste vara noob..deras cloth armor get typ 1k arm om dom har full tier 1..plus DOM HAR FROST ARMOR! Om du har hört tala som de...DE GER mobben som aggrat slowing effect så den inte når magen..magen har blink oxo .. Om DU har hört det..sen har dom mana shield.. frost armor ökar med typ 1k + armor.

lär dig vad noob är nån gång
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

*Nallen, använd gärna inte noob, utan newb.

Skillnaden är att noob är en negativ nybörjare men en newb är en nybörjare som är villig att lära sig någonting.

Snälla, jag rekomenderar inte mage eller Warlock!

En Nightelf Hunter borde passa fintfint för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gizmo, är mages lätta för dig? Inte för mig  Jätte många attacker och hålla reda på. Svårt och hantera.
jag har svin lätt me min mage tog 2st lvl 27-29 sj när jag va lvl 29 (spelare inte mobs :) ) fasst håller med att det e många som jagar en i bg :(
Mages, Warlock, Hunter osv skulle inte klara sig på instance om inte Warrior funnits. Warriorn tar ju all stryk och mages skjuter.

Jag tycker Warrior&Priest, Druid, Shaman, Paladin är dem klasserna inga klasser skulle klara sig utan i instance.

men warriors skulle inte klarat sig utan healers i instancer om dom tar all stryk :kung: Redigerat av Gizmo^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...