lagge_92 Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Först vill jag bara säga att oblinion e ett grymt bra spel, men om jag inte får hjälp med de här känns de som om jag kommer tröttna lite. Alltså jag har blivit en vampyr och nu försöker jag fixa motgiftet... jag har tagit 5 grand soulgems, ashes från den dära vampyren och blod från en argonian och vitlök å nightshade... och jag har 2 st bloodgrass. jag vet inte hur man ger henne bloodgrass, allt annat har hon fått men när jag patar står de: Vampire cure och rumors bara, om man tar vampire cure så säger hon att så fort hon fått alla ingridentser så kan hon fixa den... någon som har samma problem eller vet hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Om du har gett henne alla ingredienser så ska du vänta i 24 timmar innan motgiftet är färdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 har du klarat mainquesten? i sådanna fall så är det en bugg, om du har det på datorn går det att fixa (kommer inte ihåg hur) men annars så är det bara synd om dig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lagge_92 Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Tror jag har klarat mainquesten jag har iaf den här speciella armor du vet V*n i såfall, jag vill inte va vampyr! all 22 lvls förgäves! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.