norrteljes Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Skrivet 9 Juni 2006 Jag undrar om någon har sett ett online spel som fanns på aftonbladet för några år sedan.... ett bil/strategi spel... man valde olika prickar för att öka farten resp minska farten inför kurv tagning. ett i mitt tycke beroende framkallande spel som inte finns kvar på ab.... men kan det finnas någon annanstans? vore tacksam för svar CYA Svenne Citera
Dream Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Skrivet 9 Juni 2006 kan man får en belönning om man hittar den för eftersom det är jättesvårt att hitta en okänd spel Citera
norrteljes Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 10 Juni 2006 och vad skulle det vara för belöning? kan man får en belönning om man hittar den för eftersom det är jättesvårt att hitta en okänd spel Citera
Dream Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 vet väl inte jag, kom på det nåt så ska jag hjälpa dig (jag hjälper redan dig genom att jag söker i google) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.