Raffed Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Skrivet 14 Juni 2006 ****ok nu vet jag att det är fel forum*** ****och jag slog sönder det idag med kompisar med en yxa**** ****vill ni veta nått mer eller**** mmm....slog sönder det....Mycket roligt.... 1.Om du inte tog en yxa och slog sönder det så var det ett dåligt skämt! 2.Om du slog sönder det med en yxa så vet jag inte vad jag skulle säga...
Rallypack Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Juni 2006 ****ok nu vet jag att det är fel forum*** ****och jag slog sönder det idag med kompisar med en yxa**** ****vill ni veta nått mer eller**** jag slog söndet det med en yxa
Rallypack Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Juni 2006 Aja och det ska vi tro på!? ehh ja varför inte coolen du ska inte vara så kaxig du är nära att få en varning till TRO DET
Gäst Dark_Zebra Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Skrivet 15 Juni 2006 Blizzey:Jag tycker att du själv är kaxig! Jannejan:Blizzey sa att han slog sönder sitt Crystal!Och det tror jag inte på!
Overraild Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Skrivet 15 Juni 2006 Det tror jag inte heller på. Man är väl inte så dum att man förstör sitt spel!? Man kan väl ge det till någon annan om man inte vill ha det.
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 15 Juni 2006 Det tror jag inte heller på. Man är väl inte så dum att man förstör sitt spel!? Man kan väl ge det till någon annan om man inte vill ha det. det var ju trasigt och jag köpde det gör en 20 ok
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Skrivet 16 Juni 2006 Men det finns dom som också gillar trasiga spel vem vet.
Rekommendera inlägg