Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

här är en skit lätt lathund för hur man gör en egen server www.scorpionarmy.t k

denna är riktigt lätt passa också på att bli medlemar i clanen där :cool:

vill ha dod/cs banor till min server skicka till mig bra sätt att få ut era banor på nätet lägger dom också på min hemsida. skicka mig

jag behöver hjälp me en sak min server den får inte en bestämd port den ändras varje gång jag startar om den. blir :60055 te'x och det ändras hela tiden som sagt. va är det för fel jag har installerat en server på två andra datorer och då funkar det perfekt är det nåt me mitt modem/router båda har ju brandvägg jag har adsl modem= zyxel och router= topcom hjälp!!!!!! :cry: :blink:

Redigerat av mitte
Skrivet

Länken fungerade inte! :angry:

Men du! Man ställer ju in porten själv..!??! varför inte bara låta den vara som den är??! (27015)

Skrivet (redigerat)

den ska funka men det är inte .reklam utan .t k fuska.se tycker att det är reklam att skriva tk så det var det

för det andra står det 27015 i servern men jag kommer inte in genom den porten utan 6000 nåt så :student:

Redigerat av mitte
Skrivet

den ska funka men det är inte .reklam utan .reklam fuska.se tycker att det är reklam att skriva tk så det var det

för det andra står det 27015 i servern men jag kommer inte in genom den porten utan 6000 nåt så :student:

varför inte tillåta porten till en cs server DÅ!??!?! <_<

Skrivet (redigerat)

varför inte tillåta porten till en cs server DÅ!??!?! <_<

jag har öppnat portar på servern annars skulle jag inte kunna komma in på den men den ändrar endå :evil:

Redigerat av mitte
Skrivet

hmm.. Jag tror nog att du får göra om din server och kolla en guide på en annan hemsida.. jag kollade igenom scorpionarmy's guide och den var helt knäpp!?

många fel.. om du har följt den guiden förstår jag att det är fel på din server!

Skrivet

kan du säga va som är så fel me min guide så ändrar jag det men den funkar för min kompis och några andra.guide är för såna som vill ha en server men inte kan/orkar läsa dessa svår förståda och ofta engelska guider som är till för data nördar som kan allt redan

jag har gjort om min server och använder en annan guide flera gånger. jag tror/vet att det är någon iställning i min router men vet inte var man ändrar det

om jag ska vara ärlig så är jag trött på dig du bara stödar dig så om du inte vill hjälpa mig så sluta skriva :evil:

vill ha dod/cs banor till min server skicka till mig bra sätt att få ut era banor på nätet lägger dom också på min hemsida. skicka mig :D

Skrivet (redigerat)

Lol, jag skaffade dig en guid i bilder!! slöa f*n HÄR!

den är fel vet du jag ska öppna portar till hlds inte cs men jag vet var jag ska leta denna har jag använt innan men jag har ett problem till

kan jag komma åt modemet utan att koppla bort routern???

skriver jag den ip som finns där kommer jag ju till den istället

Redigerat av mitte
  • Skapa ny...