ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 En bra idé men också dålig, Bra för att det är kul att se vilka som skriver i vilket forum. Dåligt för att det nog skulle ta rätt mycket plats på sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 En bra idé men också dålig, Bra för att det är kul att se vilka som skriver i vilket forum. Dåligt för att det nog skulle ta rätt mycket plats på sajten. mmm det har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Det skulle inte ta alls mycket plats. Bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Bara jag kan få tag i Admin får vi se vad han tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Bara jag kan få tag i Admin får vi se vad han tycker! tror du att han skulle bry sig da Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Vad tror du?Klart han bryr sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Det kanske finns det. Vadå, skulle det göra sidan sämre om det fanns? Vad är så onödigt? Jag går alltid in på sidan via www.fuska.se och jag ser gärna vilka som är online. Många sidor har så, att man ser vilka som är online. Säg något som blir sämre? Tror inte det tar så stor plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Kolla här istället: >Medlemmar online< Lägg till den i favoriter så går det jättesnabbt att kolla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Ja!Det blir bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Hursomhelst kan man redan se vilken medlem som läser en tråd när man är inne på tråden. Det räcker gott för mig. Presentatiom: Fjäsk? >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Hursomhelst kan man redan se vilken medlem som läser en tråd när man är inne på tråden. Det räcker gott för mig. Presentatiom: Fjäsk? >_< för mej med ärligt talat jag tycker inte att det är nå intressant att veta vilka medlemmar som är inne på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Tycker det är en ganska bra idé, jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.