💬
Logga in
Fuska.se

Buggar

21 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Min är i spelet "harry potter: världsmästerskapen i quidditch", Viktor Krums och englands sökare(englands armar var borta, krums kropp var borta utom dräkten och ögonen och tänderna... BLÄ!!! )

10 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag tror nog inte att det finns konstiga buggar..

:bah:

Det du har sett är spelet.. Ingen bugg.. bara ett dåligt spel

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Min är i spelet "harry potter: världsmästerskapen i quidditch", Viktor Krums och englands sökare(englands armar var borta, krums kropp var borta utom dräkten och ögonen och tänderna... BLÄ!!! )

fränt!!!!
Nivå 0 · Nykomling

Det var nog när jag lirade CS. Jag blev typ ett spöke på en server. :S

Alltså, jag dog fast var inte riktigt död. Det var typ som ett spöke. Men jag såg inte mina händer eller vilket vapen jag hade. Oftast hade jag inte nåt. Men ibland så funkade det att skjuta med AK eller hugga med kniv, så jag gick runt som ett spöke och knivade alla. Det mest konstiga var att jag spelade online och buggen bara funkade på den servern. :S

Tyvärr så har jag tappat bort servern, men den var WC3 och tysk.

11 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

när jag spelde harry potter 1 så kon en konsitg och lite rolig bugg domeldor hår över hela ansiktet men glas ögonen va på sin plats som att han ståg bak och fram med glasögna i nacken :blink: och barn sprag i genom vägar och annat :lol:

Nivå 0 · Nykomling

jag buggade en gång på Supermario 64 DS. Ska säga hur jag gjorde jag gick in i banan som heter bombomb battlefeild. Först finns det en kanon av början av banan så sköt jag till en annan kanon. Sen tog jag en annan kanon och siktade mot himmlen. Och man skulle se en bit av ett träd och då sköt jag då kom jag på ett staket och när jag nuddade staketet föll jag från himlen.

Nivå 0 · Nykomling

När huvuden flyger av på gubben man skjuter på Call of Duty!

Nivå 0 · Nykomling

min är nog när jag vart osynlig på vietcong 2 när jag spelade på multiplayer, jag va i deras bas och slaktade dom totalt och dom kunde inte se mig :lol:

12 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

Vet ej... men en gång när jag spelade battlefield 1942 så hade hela mitt team

Laggat fast i en palm :lol:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Det var nog när jag lirade CS. Jag blev typ ett spöke på en server. :S

Alltså, jag dog fast var inte riktigt död. Det var typ som ett spöke. Men jag såg inte mina händer eller vilket vapen jag hade. Oftast hade jag inte nåt. Men ibland så funkade det att skjuta med AK eller hugga med kniv, så jag gick runt som ett spöke och knivade alla. Det mest konstiga var att jag spelade online och buggen bara funkade på den servern. :S

Tyvärr så har jag tappat bort servern, men den var WC3 och tysk.

Det är inge bugg. det är ett special mod som kallas spök modden. så man blir ett spöke och kan fara runt på banan som om du levde. men det är inte meningen att man ska kunna döda folk när man e spöke. så det måste vara ett litet fel på modden

Nivå 0 · Nykomling Karamellkungen

Jag har upplevt många buggar i GTA-serien som är en aning konstiga. Som i en stad i SA kan man se genom 5 väggar på samma gång.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag har upplevt många buggar i GTA-serien som är en aning konstiga. Som i en stad i SA kan man se genom 5 väggar på samma gång.

Var då? O_o

De konstigaste bugen jag varit med om i san andreas är att cykeln flög när jag cyklade och att shotgunen var typ peppra

Samt i cs när jag blev en gång terror när jag var ct

kom i terror bas och döda alla :D

(Inte WC3FT Mole!)

13 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

En gång när jag spelade Driv3r så började det typ hoppa. Bilar flög upp från gatorna och folk flög också. Sen började huvudkaraktären att hoppa. Det roliga var att man kunde hoppa ner överallt utan att dö.

Nivå 0 · Nykomling

När jag kört Medal of Honour och Call of Duty, så har det hänt ett par gånger att ansiktet på en soldat har varit ut och in vänt, så att man kan se insidan av käken och ögongloberna utifrån.

Och på True Crime: Streets of LA, så händer väldigt konstiga saker när man kör ner från broar och liknande. Då när man landar på motorvägen under bron så studsar man upp 170 m. i luften, börjar snurra och flippa, och kraschlandar sen på asfalten och bryter alla brytbara ben.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Det var när jag körde GTA VC.

Hade skjutit av huvudet på en FBI agent men han fortsatte att leva.

Tänk er en kostymklädd man utan huvud gå omkring och skjuta hej vilt.

14 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

Det var nog på GTA: san andreas. jag blev skjuten i huvudet av ett hagelgevär men dog inte, sprang runt utan huvud medan det sprutade blod från halsen. :D

Nivå 0 · Nykomling

Har typ aldrig sett någon bugg ;)

Nivå 0 · Nykomling

Det var när jag spelade Leisure Suit Larry, när man kör Mynt Kastning så fastnade ett mynt i luften när jag sköt, och det räknades som poäng!

15 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

Det var...Usch!nu minns jag inte bara för det.

Återkommer senare...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in