💬
Logga in
Fuska.se

Alla Zelda-f*n

31 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag har fått redapå att Zelda spelet "OOT" ska bli en film och filmen kommer att heta TLOZ: The hero of time... men jag har inte fått reda på när det kommer att komma ut lässen grabbar...

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Har du någon källa till detta? Var har du hört det?

Vore grymt om det kom, men filmen verkar vara rätt tråkig. Det är kul att spela igenom spelet, inte se någon annan göra det :P

Nivå 0 · Nykomling

Haha, jag tror att jag läste nyheten i Kalle Anka och Co.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Ska det vara en riktig film, eller en datoranimerad? Kanske lite dum fråga men vafan :P

Nivå 0 · Nykomling

ni kan hitta mer info på www.legendofzeldaseries.com

Kolla på den här http://www.deviantart.com/view/17455814/

Den är ju fejk, men den ser väldigt trovärdig ut =)

Nivå 0 · Nykomling

Omigod, den var inte lite snygg den.

Ett sånt fodral räcker för att jag ska köpa den. Annars borde det ganska lätt gå att göra en sjysst äventyrsfilm av spelet. Lite skulle behöva läggas till, men det borde gå bra.

Nivå 0 · Nykomling

Spel blir film... Meh, alla såna suger ju :(

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Resident Evil filmerna, suger dem? Kanske inte bästa, men de är grymt gjorda. Finns även andra som blivit bra. Dessutom finns redan Zelda på film, det fanns en teknad serie förut om ALttP.

Nivå 0 · Nykomling

Den är gjord av fans. Sorry.

11 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

jag vet... men den måste komma ut snart!!!

Nivå 0 · Nykomling

Resident Evil är ju skitbra. Däremot blev Final Fantasy flmerna total flopp. Men å andra sidan är det ett svårt spel att göra film på. MGS borde annars kunna bli en bra film, dom spelen är ju nästan som en film.

↗ till inlägget

Resident Evil är ju skitbra. Däremot blev Final Fantasy flmerna total flopp. Men å andra sidan är det ett svårt spel att göra film på. MGS borde annars kunna bli en bra film, dom spelen är ju nästan som en film.

Har du sett Advent Children? Den är allt annat en flopp
12 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

den e ju grymm! :cool:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Exakt vad jag tyckt hela tiden. MGS skulle kunna bli ett filmiskt mästerverk i rätt händer!

lite off topic det är zelda tråden handlar om

Nivå 0 · Nykomling

Advent Children har jag inte sett tyvärr.

Jag pratar om de andra, spirit within och allt vad de heter. kolla på imdb där borde det stå.

13 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

Advent Children är också en flopp i mina ögon. Häftiga fighter, men storyn sänker filmen. Dessutom spoilade den otroligt mycket för mig :'(

Zelda till film?

Njää, jag håller mig till spelen men en titt på trailern kan man väl göra senare.

14 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

dett va ju ingen nyhet, men fråga mej inte var jag har läst det.

jag vet inte riktigt hur jag tror att filmen kommer bli, frågan är om den blir så jätte bra egentligen.

ni vet väll att zelda kommer/finnns (är inte säker) som manga åxå? ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in